شرح
آموزشگاه عکاسی حرفهای کلاس حضوری «عکاسی تبلیغاتی» را برگزار میکند. علاقه مندان میتوانند با مطالعه دقیق اطلاعات زیر با تکمیل فرم و پرداخت شهریه ثبت نام کنند.
- بررسی ارتباط عکاسی و تبلیغات:
شناخت جایگاه عکاسی در فرایند تبلیغات و چگونگی ارتباط عکاسان با آژانسهای تبلیغاتی و مدیران هنری در یک عملیات یا فرایند تبلیغاتی
- بررسی روشهای نورپردازی اجسام خاص در ابعاد گوناگون:
نورپردازی اجسام شفاف و براق و عکاسی از آنها همیشه چالش برانگیز است. ما در این بخش به بررسی و شناخت ماهیت اجسام و عکس العمل آنها نسبت به نور و تکنیکهای نورپردازی اجسام شفاف و براق میپردازیم.
- ارتباط تصویری و ترکیب بندی در عکاسی تبلیغاتی:
در این بخش با مفاهیم ترکیب بندی و استفاده از تکنیکهای تاثیر گذار عکاسی برای ارتباط با مخاطب در تصاویر دوبعدی آشنا میشویم و روشهای خلاقانه و موثر در طراحی صحنه و ترکیب بندی برای عکاسی تبلیغاتی را مورد بررسی قرار میدهیم.
- پردازش دیجیتال عکسهای تبلیغاتی پس از انجام عکاسی:
آشنایی مقدماتی با پردازش و ویرایش عکسها توسط نرم افزارهای Adobe lightroom و Adobe Photoshop در عکاسی تبلیغاتی
- معرفی پروژههای تاثیر گذار و شناخت روشهای گوناگون برای ایجاد جلوههای ویژه در عکاسی تبلیغاتی
- چگونگی تاسیس یک استودیوی عکاسی تبلیغاتی:
برای تاسیس و تجهیز یک استودیوی عکاسی تبلیغاتی به چه نرمافزارها و سخت افزارهایی احتیاج داریم؟ پاسخ به این پرسش و بررسی عملکرد یک استودیوی تبلیغاتی در این قسمت مورد توجه است.
برای ثبت پرسش باید در تیکت هال ثبت نام کنید، و یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی: 09162392091
مجوزها